OUTBACK

All-Around Safety Subaru

Tvrtki Subaru sigurnost je na prvom mjestu te ona neprestano testira i usavršava sigurnosne značajke koje već više od 50 godina razvija i nudi svojim klijentima. Naprednim sustavima kao što su Subaru Global Platform, pogon na sva četiri kotača Symmetrical All-Wheel Drive i EyeSight*1 Subaru neprestano radi na poboljšanju ukupne sigurnosti kako bi rizik od nezgoda sveo na najmanju moguću razinu.


PASIVNA SIGURNOST
Pasivna sigurnost osmišljena je radi zaštite putnika u slučaju sudara, i to zahvaljujući funkcijama kao što su zračni jastuci SRS i unutarnjoj konfiguraciji koja u slučaju sudara motoru omogućava da otkliže ispod poda kabine.
PREVENTIVNA SIGURNOST
Zahvaljujući naprednim sustavima preventivne sigurnosti, kao što je EyeSight*1, lakše je izbjeći opasnosti i nezgode.
PRIMARNA SIGURNOST
Izvanredna vidljivost, optimalan položaj za vožnju i intuitivne komande svim putnicima omogućavaju primarnu sigurnost od samoga trenutka kada uđu u automobil.
AKTIVNA SIGURNOST
Zahvaljujući tehnologijama kao što su Symmetrical All-Wheel Drive i SGP poboljšane su kontrola i stabilnost automobila tijekom vožnje, čak i u zavojima i prilikom kočenja.

Pasivna sigurnost

Pasivna sigurnost osmišljena je radi zaštite putnika u slučaju sudara, i to zahvaljujući funkcijama kao što su zračni jastuci SRS*2 i unutarnjoj konfiguraciji koja u slučaju sudara motoru omogućava da otkliže ispod poda kabine.

Prstenasti okvir za ojačanje

Prstenasta konstrukcija za ojačanje izrađena je od materijala iznimno visoke otpornosti koji su osmišljeni tako da u slučaju nezgode rasprše silu udara daleko od putnika.

Konfiguracija za zaštitu kabine

Zahvaljujući platformi SGP motor i mjenjač smješteni su još niže i izvedeni su tako da u slučaju frontalnog sudara ne ulaze u kabinu.

Zračni jastuci (SRS - Supplementals Restaint System)*2

U slučaju sudara, putnike štiti niz sigurnosne serijske opreme koja uključuje i zračne jastuke SRS*2: prednje, bočne i zastorne za koljena.

Preventivna sigurnost

Zahvaljujući naprednim sustavima preventivne sigurnosti, poput sustava EyeSight*1, lakše je izbjeći opasnosti i nezgode.

EyeSight*1

Subaru vjeruje u sveobuhvatnu sigurnost i stalnim usavršavanjima smanjuje mogućnost nesreća. Zato smo razvili i napredan sustav pomoći u vožnji nazvan Subaru EyeSight*1. Sustav koristi dvije kamere u boji koje daju trodimenzionalnu sliku i imaju izvanrednu sposobnost prepoznavanja objekata, slično ljudskom vidu.

Adaptive Driving Beam (ADB)

Poboljšava vidljivost, a time i sigurnost za vrijeme noćne vožnje automatskim uključivanjem i isključivanjem LED dugih svjetala ovisno o situaciji u prometu i uvjetima vožnje.

Prilagodljiva prednja svjetla (SRH)

Tijekom vožnje u zavoju smjer snopa svjetlosti iz prednjih svjetala pomiče se ulijevo ili udesno u skladu s pomicanjem upravljača kako bi se postigla veća vidljivost u zavoju, osobito noću.

Subaru Rear Vehicle Detection (SRVD)*3

Sustav SRVD s pomoću senzora montiranih u stražnjim kutovima vozila upozorava vozača na približavanje vozila iza njega kako bi se izbjegli rizici tijekom prestrojavanja. Obavještava vas i o mogućim opasnostima od sudara tijekom vožnje unatrag na cestama s križanjima.

Adaptive Cruise Control

Otkrije li prisutnost vozila ispred vas, Adaptive Cruise Control prati razmak između vozila i brzinu vozila ispred i mijenja brzinu vašeg vozila kako bi se zadržao siguran razmak. Osmišljen za vožnju po autocesti i brzim cestama, Adaptive Cruise Control prepoznaje prisutnost vozila ispred kao i njegova kočiona svijetla te se prilagođava gustom prometu kako bi osigurao najveću moguću učinkovitost potrošnje goriva i udobnost tijekom dugih putovanja.

Lane Sway i Departure Warning

Kada automobil počne vrludati po cesti, sustav Lane Sway Warning detektira simptome umora za upravljačem i upozorava vozača zvučnim signalom i treperenjem lampice. Sustav se aktivira samo pri brzinama iznad približno 60 km/h. Ako pri brzini višoj od 50 km/h automobil počne izlaziti iz svoje trake, a vozač pritom nije uključio pokazivač smjera, sustav Lane Departure Warning upozorit će ga zvučnim signalom i treperenjem lampice prije nego što automobil skrene s ceste.

Lead Vehicle Start Alert

Kad stojite u koloni i sustav EyeSight*1 prepozna da se promet ponovno pokrenuo, sustav Lead Vehicle Start Alert upozorit će vozača zvučnim signalom i treperenjem lampice.

Lane Keep Assist

Pri vožnji po autocesti ili brzoj cesti Lane Keep Assist stereokamerom prati horizontalnu signalizaciju i obavještava vozača kad vozilo počne izlaziti iz svoje trake. Pri brzini od približno 65 km/h sustav djeluje na upravljač kako biste izbjegli skretanje iz trake.

Pre-Collision Braking System*4

U slučaju skorog sudara s vozilom ili nekom drugom preprekom ispred automobila Pre-Collision Braking System upozorava vozača svjetlosnim i zvučnim signalima na kontrolnoj ploči. Ako vozač ne reagira kako bi spriječio sudar, sustav će automatski zakočiti kako bi se udar smanjio ili čak potpuno izbjegao. Pokuša li vozač izbjeći sudar, Pre-Collision Brake Assist može mu pomoći i u tome.

Pre-Collision Throttle Management

Kad vozilo miruje i sustav EyeSight*1 uoči prepreku ispred, a vozilo je u stupnju prijenosa za vožnju unaprijed umjesto unatrag, Pre-Collision Throttle Management šalje brojne zvučne i svjetlosne signale i smanjuje snagu motora kako bi se izbjegao frontalni sudar.

Primarna sigurnost

Primarna sigurnost nastaje već u trenutku dizajniranja automobila. Izvanredna vidljivost, optimalan položaj za vožnju i intuitivne komande omogućuju primarnu sigurnost svim putnicima.

Poboljšana vidljivost

Optimalan položaj za vožnju, visina prozora i optimiziran raspored stupova omogućuju izvrsnu vidljivost u svim smjerovima kako bi se smanjili mrtvi kutovi i situacija držala pod kontrolom.

Upravljač podesiv po dubini i nagibu

Podesivi upravljač može se nagnuti prema gore ili prema dolje te se pomiče vodoravno kako bi se približio vozaču ili udaljio od njega, što je korisno za izvođenje preciznih manevara i smanjuje rizik od nezgoda.

Automatski senzor za kišu

Senzor otkriva prisutnost kiše na vjetrobranskom staklu i aktivira brisače, podešavajući interval i brzinu na temelju intenziteta kiše. Ta funkcija vozaču pomaže da ostane koncentriran na vožnju u slučaju jake kiše, snijega ili drugih zahtjevnih uvjeta na cesti.

Aktivna sigurnost

Zahvaljujući tehnologijama poput pogona Symmetrical All-Wheel Drive i SGP-a, odziv upravljača, kontrola i stabilnost automobila su poboljšani, čime se postižu visoke razine aktivne sigurnosti. Na taj način svi putnici mogu potpuno smireno uživati u putovanju.

Active Torque Vectoring

Funkcijom Active Torque Vectoring aktiviraju se kočnice i niži se okretni moment dodjeljuje unutarnjim kotačima, a viši vanjskima kako bi se postigla bolja upravljivost i vozaču omogućilo da po potrebi izvede nagli manevar.

Vehicle Dynamics Control System

Funkcija Vehicle Dynamics Control System kontrolira raspodjelu okretnog momenta u sustavu AWD, snagu motora i kočnice svakog kotača kako bi automobil ostao u svojoj putanji.

Auto Vehicle Hold

Kada je automobil potpuno zaustavljen, funkcija Auto Vehicle Hold zadržava ga u istom položaju čak i kada se otpusti papučica kočnice, čime se smanjuje umor vozača tijekom vožnje.

*1 EyeSight je sustav pomoći u vožnji koji ne mora savršeno funkcionirati u svim uvjetima vožnje. Vozač je uvijek odgovoran za sigurnu i opreznu vožnju te poštivanje cestovnih zakona. Učinkovitost sustava ovisi o brojnim čimbenicima poput održavanja vozila, vremenskih prilika i stanja na cesti. Potpune informacije o funkcioniranju i ograničenjima sustava EyeSight potražite u korisničkom priručniku, uključujući informacije navedene u ovoj brošuri.
*2 Učinkovit ako se koristi zajedno sa sigurnosnim pojasevima.
*3 Vozač je uvijek odgovoran za sigurnu i opreznu vožnju te poštivanje prometnih pravila. Za sigurnu vožnju nemojte se potpuno osloniti na Advanced Safety Package. Funkcije tog sustava u nekim okolnostima mogu biti ograničene. Potpune informacije o načinu rada i ograničenjima sustava potražite u korisničkom priručniku. Dodatne informacije zatražite od svojeg pouzdanog zastupnika za Subaru.
*4 Pre-Collision Braking System ne mora intervenirati u svakoj situaciji. Ovisno o razlici u brzini u odnosu na objekte, o njihovoj visini i drugim uvjetima, sustav EyeSight možda neće prepoznati potrebne uvjete kako bi radio na optimalan način.

© SUBARU CORPORATION. Sva prava pridržana. | Subaru Italia S.p.A.
Sjedište; Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Temeljni kapital: 2.600.000 €
Upravno sjedište: via Montefeltro 6/A – 20156 Milano
Društvo je podređeno upravljanju i usklađivanju društva Subaru Europe N.V/S.A
P.IVA 01188480220 Dioničko društvo s jednim članom društva.