WRX STI

Symmetrical All-Wheel Drive

Svaka vožnja u Subaruu je sigurna i ugodna. To je zato što su skoro svi modeli Subaru opremljeni integriranim pogonom na sva četiri kotača (Symmetrical All-Wheel Drive, AWD). Zapravo, što se tiče sigurnosti i kontrole, nema im premca. Svaki dan se u prometu može dogoditi nešto opasno i nepredvidivo, a AWD vam pomaže da na ove izazove odgovorite raspodjelom snage na sva četiri kotača i pogonom prednjih ili stražnjih kotača koji trebaju dodatnu snagu. Svaki put kad vozite svoj Subaru s AWD-om osjećat ćete se sigurno i zaštićeno, kamo god išli i gdje god prošli.



Uvijek pouzdane karakteristike

Plosnata konfiguracija motora je sama po sebi kruta i uravnotežena što znači da manje vibrira u odnosu na motore “V” ili “linearne” konfiguracije. Stoga je ovakav motor je izdržljiviji i pouzdaniji.

Poboljšana stabilnost

Budući da je blok motora plosnatiji i postavljen niže na okvir podvozja vozilo je uravnoteženije i otpornije na ljuljanja u odnosu na druga vozila.


2.5-LITARSKI MOTOR SUBARU BOXER TURBO DOHC

Malo drugih motora nudi uzbudljive performanse kakve nudi 2.5-LITARSKI MOTOR SUBARU BOXER TURBO vašeg WRX STI-a. Savršeno spaja čistu snagu i sveobuhvatnu uravnoteženost, a njegovi indukcijski svitci (bobine) daju snagu skoro u trenu i omogućuju snažno ubrzanje. Tijekom godina WRX STI pokazao je da su njegove performanse sve uzbudljivije. 

SI-DRIVE

Sustav SI-DRIVE (Subaru Intelligent Drive) omogućuje vam da vozne karakteristike WRX STI-a prilagodite svom ukusu i željama. Uključite li inteligentan način rada [I], dobit ćete ubrzanje i učinkovitost, ali istovremeno i paziti na učinkovitu potrošnju goriva. Odaberete li sportski način rada [S] dobivate linearan odziv i zajamčenu prilagodljivost svim uvjetima na cesti. A, kako biste dobili najviše od turbo-motora odaberite oštar sportski način rada [S#]: njegove značajke su trenutno ubrzanje i precizna kontrola raspona okretaja u minuti.


Active Torque Vectoring
(Sprečavanje bočnog proklizavanja)

Active Torque Vectoring, odnosno, aktivna razdioba okretnog momenta, nova je tehnologija koja omogućuje da preciznije upravljate svojim automobilom i maksimalno iskoristite njegove mogućnosti. Kako ulazite u zavoj, na vas djeluju bočne sile, no sustav može usmjeriti snagu prema kotačima kako bi zadržao planiranu putanju. To znači da vaš WRX STI brže i bolje slijedi vaše komande.

  • MAKSIMALNA SNAGA: 221 kW (300 KS/6.000 o/min)
  • MAKSIMALNI OKRETNI MOMENT: 407 Nm (414,5 kgm) / 4.000 o/min
  • POTROŠNJA GORIVA: 10,9l/100 km*1 *2,11,2l/100 km*1 *3
  • EMISIJA CO2: 252 g/km*1 *2, 259 g/km*1 *3

*1 Potrošnja goriva i emisija CO2: u skladu s EC 715/2007-2016/646W.
*2 IW 1590 kg
*3 IW 1700 kg

Multi-mode DCCD
(Driver's Control Centre Differential) AWD

Središnji diferencijal kojim upravlja vozač, Driver’s Control Centre Differential – DCCD, omogućuje vam da upravljate ponašanjem svog vozila SUBARU. DCCD prilagođava elektromagnetsku višelamelnu prijenosnu spojku i mehanički zaključava diferencijal s ograničenim proklizavanjem (Limited Slip Differential) kako bi raspodijelio okretni moment na prednje i stražnje kotače. Način rada Auto omogućuje idealnu distribuciju sila prema uvjetima na cesti. S druge strane, u načinu rada Auto [+] povećava se snaga prednjeg obrtnog momenta kako bi se poboljšao pogon dok Auto [-] više snage prebacuje na stražnje kotače kako bi se bolje savladalo zavoje. Na kraju 6-stupanjski ručni način rada omogućuje da odaberetåe karakteristike vožnje koje vam odgovaraju.

Sportsko podvozje

Godine uspjeha na sportskim natjecanjima, iscrpni testovi kao i evolucija materijala i tehnologije na svijet su donijele podvozje WRX STI-a. Izuzetna stabilnost i odziv uvijek su bili u središtu tih testova, a za okvir je korišten visokootporni čelik koji je pojačao njegovu krutost i s kojim se bolje kontrolira težina vozila. Nadalje, suspenzije su podešene prema standardima izvrsnosti, a stabilizirajuće poluge su još otpornije, opruge elastičnije, a jastučasti tuljci krući. Sve to vozilu daje uravnoteženost, snagu i nenadmašnu povezanost vozača, vozila i ceste.

Višeupravljivi DCCD

Značajka Multi-mode Driver-controlled Centre Differential, DCCD, poboljšana je kako bi se poboljšala i upravljivost automobila. Omogućuje zaključavanje središnjeg diferencijala WRX STI-a, a time i njegovu upravljivost. Zahvaljujući poboljšanjima podvozja, elektronička kontrola sada se koristi u cijelom sustavu koji raspoređuje okretni moment na prednje i stražnje kotače. Način rada Auto omogućuje idealnu distribuciju sila prema uvjetima na cesti. S druge strane, u načinu rada Auto [+] povećava se snaga prednjeg obrtnog momenta kako bi se poboljšao pogon dok Auto [-] više snage prebacuje na stražnje kotače kako bi se bolje savladalo zavoje. Na kraju, 6-stupanjski ručni način rada omogućuje da odaberete karakteristike vožnje koje vam odgovaraju. 

© SUBARU CORPORATION. Sva prava pridržana. | Subaru Italia S.p.A.
Sjedište; Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Temeljni kapital: 2.600.000 €
Upravno sjedište: via Montefeltro 6/A – 20156 Milano
Društvo je podređeno upravljanju i usklađivanju društva Subaru Europe N.V/S.A
P.IVA 01188480220 Dioničko društvo s jednim članom društva.