CROSSTREK

All-Around Safety Subaru

Najnoviji sigurnosni sustavi novog Crosstreka svima, od novih vozača do onih najiskusnijih, nude zabavnu i sigurnu vožnju u svakoj situaciji. Osim sustava EyeSight*1 nove generacije, prednji sustav radara i zakretna LED svjetla pomažu umanjiti rizik od nezgoda s automobilima, biciklistima i pješacima na križanjima. Osim toga, zračni jastuk SRS*2 s unutarnje strane sjedala vozača u slučaju nezgode pomaže u sprečavanju sudara između osoba u automobilu.


PASIVNA SIGURNOST
Pasivna sigurnost osmišljena je radi zaštite putnika u slučaju sudara, i to zahvaljujući funkcijama kao što su zračni jastuci SRS*2 i rasporedu koji u slučaju sudara motoru omogućava da otklizi ispod poda kabine.
PREVENTIVNA SIGURNOST
Zahvaljujući naprednim sustavima preventivne sigurnosti, poput sustava EyeSight*1, lakše je izbjeći opasnosti i nezgode.
PRIMARNA SIGURNOST
Primarna sigurnost nastaje već u trenutku dizajniranja automobila. Izvanredna vidljivost, optimalan položaj za vožnju i intuitivne komande omogućuju primarnu sigurnost svim putnicima.
AKTIVNA SIGURNOST
Zahvaljujući tehnologijama poput pogona Symmetrical All-Wheel Drive i SGP-a, odziv upravljača, kontrola i stabilnost automobila su poboljšani, čime se postižu visoke razine aktivne sigurnosti. Na taj način svi putnici mogu potpuno smireno uživati u putovanju.

Pasivna sigurnost

Pasivna sigurnost osmišljena je radi zaštite putnika u slučaju sudara, i to zahvaljujući funkcijama kao što su zračni jastuci SRS*2 i rasporedu koji u slučaju sudara motoru omogućava da otklizi ispod poda kabine.

Prstenasti okvir za ojačanje

Prstenasta konstrukcija za ojačanje izrađena je od materijala iznimno visoke otpornosti koji su osmišljeni tako da u slučaju nezgode rasprše silu udara daleko od putnika.

Konfiguracija za zaštitu kabine

Zahvaljujući platformi Subaru Global Platform motor i mjenjač smješteni su još niže i izvedeni su tako da u slučaju frontalnog sudara ne ulaze u kabinu.

Zračni jastuci s Dodatnim sustavom za zadržavanje sile (SRS)*2

Prednji zračni jastuci SRS*2, bočni prednji zračni jastuci SRS*2, zastorni zračni jastuci SRS*2, zračni jastuk SRS*2 za koljena vozača, zračni jastuk SRS*2 u ojastučenju suvozačeva sjedala i unutarnji bočni zračni jastuk SRS*2 za sjedalo vozača u serijskoj su opremi kako bi svi putnici imali višu razinu zaštite u slučaju sudara.

Preventivna sigurnost

Zahvaljujući naprednim sustavima preventivne sigurnosti, poput sustava EyeSight*1, lakše je izbjeći opasnosti i nezgode.

EyeSight*1

EyeSight*1, napredni sustav pomoći u vožnji tvrtke Subaru, djeluje kao drugi par očiju na cesti jer upotrebljava dvije kamere u boji koje daju trodimenzionalnu sliku te imaju izvrsnu sposobnost prepoznavanja objekata, slično ljudskom vidu. Otkrije li moguću opasnost, primjerice vozila, motocikle, bicikle i pješake*3, upozorava vozača i po potrebi djeluje na kočnice i upravljač, što omogućuje još sigurniju i mirniju vožnju.

Subaru Rear Vehicle Detection (SRVD) (Otkrivanje vozila iza automobila*4

Sustav SRVD s pomoću senzora montiranih u stražnjim kutovima vozila upozorava vozača na približavanje vozila iza njega kako bi se izbjegli rizici tijekom prestrojavanja. Obavještava vas i o mogućim opasnostima od sudara tijekom vožnje unatrag na cestama s križanjima.

Prilagodljiva prednja svjetla (SRH)

Tijekom vožnje u zavoju smjer snopa svjetlosti iz prednjih svjetala pomiče se ulijevo ili udesno u skladu s pomicanjem upravljača kako bi se postigla veća vidljivost u zavoju, osobito noću.

Reverse Automatic Braking (RAB) (Automatsko kočenje tijekom vožnje unatrag)

Četiri senzora na stražnjem braniku otkrivaju prepreke iza vozila tijekom vožnje unatrag. Ako otkriju prepreku, sustav može obavijestiti vozača zvučnim signalima i automatski aktivirati kočnice kako bi se spriječio sudar ili umanjila šteta od sudara.

High Beam Assist (HBA) (Automatsko uključivanje dugih svjetala)*4*5

High Beam Assist poboljšava vidljivost, a time i sigurnost za vrijeme noćne vožnje automatskim uključivanjem i isključivanjem dugih svjetala ovisno o situaciji u prometu i uvjetima vožnje.

Adaptive Cruise Control (Prilagodljivi tempomat)

Otkrije li prisutnost vozila ispred vas, Adaptive Cruise Control prati razmak između vozila i brzinu vozila ispred te mijenja brzinu vašeg vozila kako bi se zadržao siguran razmak. Budući da je osmišljen za vožnju po autocestama i brzim cestama, prepoznaje prisutnost vozila ispred kao i njegova kočiona svijetla te se prilagođava gustom prometu kako bi osigurao najveću moguću učinkovitost potrošnje goriva i udobnost tijekom dugih putovanja.

Lane Centring Control (Održavanje vozila u središtu trake) i Preceding Vehicle Adaptive Steering Control (Pomoć pri upravljanju koja se prilagođava vozilu ispred)

Sustav smanjuje umor i stres vozača prepoznavanjem linija trake i/ili vozila koje se nalazi ispred radi pomoći pri okretanju upravljača kako bi se vozilo zadržalo na sredini trake.

Lead Vehicle Start (Kretanje vozila ispred)

Kad stojite u koloni i sustav EyeSight*1 prepozna da se promet ponovno pokrenuo, sustav Lead Vehicle Start Alert upozorit će vozača zvučnim signalom i treperenjem lampice.

Emergency Lane Keep Assist (Pomoć pri zadržavanju vozila unutar trake u slučaju nužde)

Može pomoći u smanjivanju opasnih izlazaka iz trake kada otkrije vozila u susjednoj traci ili vozila koja se približavaju*3 aktivacijom zvučnog upozorenja i treperenjem lampice, uz pomoć sa zakretanjem upravljača.

Pre-Collision Braking System (Sustav kočenja za sprečavanje sudara)*3

U slučaju skorog sudara s vozilom ili nekom drugom preprekom ispred automobila Pre-Collision Braking System upozorava vozača svjetlosnim i zvučnim signalima na kontrolnoj ploči. Ako vozač ne reagira kako bi spriječio sudar, sustav će automatski zakočiti kako bi se udar smanjio ili čak potpuno izbjegao. Pokuša li vozač izbjeći sudar, Pre-Collision Brake Assist može mu pomoći i u tome.

Pre-Collision Throttle Management (Upravljanje brzinom za sprečavanje sudara)

Kad vozilo miruje i sustav EyeSight*1 uoči prepreku ispred, a vozilo je u stupnju prijenosa za vožnju unaprijed umjesto unatrag, Pre-Collision Throttle Management šalje brojne zvučne i svjetlosne signale i smanjuje snagu motora kako bi se izbjegao frontalni sudar.

Front Pre-Collision Braking (Prednje kočenje za sprečavanje sudara)*3

Može pomoći u izbjegavanju sudara s pomoću zvučnog signala i treperenja lampice te sudjelovanjem u kočenju kada sustav otkrije veliku mogućnost frontalnog sudara u područjima niske vidljivosti, kao što su križanja ili izlazak s parkirališta.

Road Edge Lane Departure Prevention (Sprečavanje skretanja iz trake prepoznavanjem ruba ceste)*6

Može pomoći u zadržavanju vozila u traci prepoznavanjem horizontalne signalizacije i pomaganjem vozaču djelovanjem na upravljač kako bi se spriječili neželjeni izlasci iz trake. Može funkcionirati i na cestama bez horizontalne signalizacije prepoznavanjem vanjskih granica, primjerice trave.

Traffic Sign Recognition/Intelligent Speed Limiter (Prepoznavanje prometnih znakova/Inteligentno ograničavanje brzine)

Traffic Sign Recognition prepoznaje prometne znakove i prikazuje ih na zaslonu s višestrukim prikazom informacija. Intelligent Speed Limiter automatski usklađuje maksimalnu brzinu vozila s prepoznatim ograničenjem brzine.

Zakretna LED svjetla

Zakretna LED svjetla pomažu u sprečavanju nezgoda noću na križanjima. Kada se zakrenu ulijevo ili udesno, snažno osvjetljavaju područje u smjeru vožnje, što pomaže vozaču da unaprijed primijeti pješake i bicikle.

Driver Monitoring System (Sustav praćenja vozača)

Sustav praćenja vozača napredni je sigurnosni sustav pomoći koji upotrebljava namjensku kameru i softver za prepoznavanje lica kako bi uočio umor i manjak pažnje kod vozača. Prepoznaje do pet prethodno registriranih vozača kako bi pružio personalizirane postavke vožnje te ugodan i funkcionalan doživljaj vožnje.

Primarna sigurnost

Primarna sigurnost nastaje već u trenutku dizajniranja automobila. Izvanredna vidljivost, optimalan položaj za vožnju i intuitivne komande omogućuju primarnu sigurnost svim putnicima.

Poboljšana vidljivost

Optimalan položaj za vožnju, visina prozora i optimiziran raspored stupova omogućuju izvrsnu vidljivost u svim smjerovima kako bi se smanjili mrtvi kutovi i situacija držala pod kontrolom.

Prednja svjetla s automatskim uključivanjem

Svjetlosni senzor automatski pali prednja svjetla u suton i u drugim uvjetima smanjene osvijetljenosti. Na taj se način jamče maksimalna vidljivost i sigurnost, čak i ako bi vozač zaboravio upaliti svjetla u večernjim satima ili prilikom ulaska u tunel. Osim što vozaču jamči bolju vidljivost, funkcija prednjih svjetala s automatskom aktivacijom osigurava veću vidljivost automobila drugim vozačima.

Upravljač podesiv po dubini i nagibu

Podesivi upravljač može se nagnuti prema gore ili prema dolje te se pomiče vodoravno kako bi se približio vozaču ili udaljio od njega, što je korisno za izvođenje preciznih manevara i smanjuje rizik od nezgoda.

Senzor za kišu

Senzor otkriva prisutnost kiše na vjetrobranskom staklu i aktivira brisače, podešavajući interval i brzinu na temelju intenziteta kiše. Ta funkcija vozaču pomaže da ostane koncentriran na vožnju u slučaju jake kiše, snijega ili drugih zahtjevnih uvjeta na cesti.

Aktivna sigurnost

Zahvaljujući tehnologijama poput pogona Symmetrical All-Wheel Drive i SGP-a, odziv upravljača, kontrola i stabilnost automobila su poboljšani, čime se postižu visoke razine aktivne sigurnosti. Na taj način svi putnici mogu potpuno smireno uživati u putovanju.

Vehicle Dynamics Control System + Active Torque Vectoring (Sustav dinamične kontrole vozila + Aktivna regulacija okretnog momenta)

Funkcija Vehicle Dynamics Control System kontrolira raspodjelu okretnog momenta u sustavu AWD, snagu motora i kočnice svakog kotača kako bi automobil ostao u svojoj putanji. Funkcijom Active Torque Vectoring aktiviraju se kočnice i niži se okretni moment dodjeljuje unutarnjim kotačima, a viši vanjskima kako bi se postigla bolja upravljivost i vozaču omogućilo da po potrebi izvede nagli manevar.

Auto Vehicle Hold (Automatsko zadržavanje vozila)

Kada je automobil potpuno zaustavljen, funkcija Auto Vehicle Hold zadržava ga u istom položaju čak i kada se otpusti papučica kočnice, čime se smanjuje umor vozača tijekom vožnje.

Izbjegavanje opasnosti

Nisko težište, SGP i pogon Symmetrical AWD, poboljšani ovjesi i veća krutost na uvijanje omogućili su stvaranje automobila koji savršeno odgovara na komande vozača, osobito prilikom manevara za izbjegavanje opasnosti i sudara.

*1 EyeSight je sustav pomoći u vožnji koji ne mora savršeno funkcionirati u svim uvjetima vožnje. Vozač je uvijek odgovoran za sigurnu i opreznu vožnju te poštivanje prometnih propisa. Učinkovitost sustava ovisi o brojnim čimbenicima poput održavanja vozila, vremenskih prilika i stanja na cesti. Potpune informacije o funkcioniranju i ograničenjima sustava EyeSight potražite u korisničkom priručniku, uključujući informacije navedene u ovoj brošuri.
*2 SRS: Supplemental Restraint System (Dodatni sustav za zadržavanje sile). Učinkovit ako se koristi zajedno sa sigurnosnim pojasevima.
*3 Pre-Collision Braking System možda neće funkcionirati u svim situacijama. Ovisno o razlici brzine između objekata, visini objekta i drugim uvjetima, neke situacije možda neće ispunjavati uvjete potrebne da bi EyeSight funkcionirao na optimalan način.
*4 Vozač je uvijek odgovoran za sigurnu i opreznu vožnju te poštivanje prometnih pravila. Za sigurnu vožnju nemojte se potpuno osloniti na Advanced Safety Package. Funkcije tog sustava u nekim okolnostima mogu biti ograničene. Potpune informacije o funkcioniranju i ograničenjima sustava potražite u korisničkom priručniku. Dodatne informacije zatražite od svojeg pouzdanog zastupnika za Subaru.
*5 Dostupno u verzijama STYLE XTRA i PREMIUM.
*6 Pomaže zadržati automobil u traci i na cestama bez horizontalne signalizacije. Prepoznavanjem rubova ceste, primjerice trave i slično, pomaže vozaču pri skretanju kako bi zadržao vozilo u svojoj traci.

© SUBARU CORPORATION. Sva prava pridržana. | Subaru Italia S.p.A.
Sjedište; Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Temeljni kapital: 2.600.000 €
Upravno sjedište: via Montefeltro 6/A – 20156 Milano
Društvo je podređeno upravljanju i usklađivanju društva Subaru Europe N.V/S.A
P.IVA 01188480220 Dioničko društvo s jednim članom društva.